Marketing pe mobil

Intr-un raport realizat de o asociatie din domeniu a fost raportat ca peste 250 de milioane de americani transporta telefoane mobile, ceea ce inseamna mai mult de 80 lasuta din populatia natiunilor. Aplicatiile mobile vor continua sa se dezvoltate si smartphone-urile, si tabletele sau PC-urile vor ramane o parte din viata de zi cu zi. Nu mai este vorba doar despre acces la e-mail, mesagerie, calendare si site-uri prin intermediul mobilului.

Vom vedea mai multe servicii bazate pe localizare, jocuri pe telefonul mobil, aplicatii si evenimente de marketing pe mobil. Am fost inundati cu noua tehnologie de la Apple: iPhone, iPad si integrarea Google Android. Va garantez insa ca nu se vor opri aici, vom continua sa vedem inovatii de marketing pe mobil pe parcursul anului si dincolo de acesta. Vom vedea noi dispozitive, viteze mai mari si tehnologii de localizare bazate integrat una cu alta.

Integrarea sociala a marketingului

Inca din 2011 companiile au inceput sa ia social media marketingul in serios si din acest motiv am vazut social media explodand ca un instrument de marketing. In acest an vom incepe sa vedem companii puternic integrand social media in planul lor de marketing global. Este modul in care acestea ar fi trebuit sa actioneze in primul rand, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

Vom vedea mass-media social extinzandu-se de la un instrument folosit in principal pentru servicii de clienti si management de brand la a fi utilizate pentru a colecta date de client si permite o mai buna tinta de marketing a produselor si serviciilor de care acestia sunt interesati.