
E greu de imaginat ca ar fi nevoie sa trimiti o copie pe hartie a unui memo sau o scrisoare in loc de un e-mail, dar s-ar putea intampla. In cazul in care te vei confrunta cu asta vreodata, ar trebui sa stii cum se face in mod corespunzator.
Raspunderea la telefon
Ai fost sunat si ai primit telefoane sau ai dat apeluri telefonice toata viata ta. Desigur, stii cum sa faci acest lucru o sarcina foarte simpla: raspunzi si saluti. Asta e bine pentru apelurile telefonice personale, dar nu si pentru apelurile de afaceri. Cand raspunzi la un apel, ar trebui sa te identifici intotdeauna cu numele si sa mentionezi si numele departamentului sau al companiei.
Introducerile
Cand te intalnesti cu cineva nou este politicos sa te prezinti. De asemenea, este politicos sa introduci oamenii unul altuia. Intr-o astfel de situatie la locul de munca, este intotdeauna cel mai sa foloseste numele si prenumele.
Pregatirea pentru sedinta
Multe locuri de munca implica participarea la intruniri, cel putin ocazional. Adesea este necesar ca inregistrarile scrise, numite minute, sa fie pastrate. La un moment dat, persoana care ruleaza reuniunea poate apela la tine pentru a lua aceste minute. Acest lucru va necesita urmarirea participantilor si luarea notite la toate discutiile cu atentie.