Servirea perfecta in restaurante

Jongleriile cu mai mult de un restaurant pot fi extrem de complicate. Sunt profesionisti cu experienta in domeniu care recunosc ca este greu, iar deschiderea unui al doilea restaurant presupune sa te imparti cu totul. Iar daca esti obsedat de control, asa cum cei mai multi dintre bucatari sunt, ajungerea in acest punct devine aproape imposibila.

De fapt, a trece de la un restaurant la inca unul sau doua este mai greu decat atunci cand ai deja trei si vrei sa deschizi inca sase. Trebuie sa ai manageri care inteleg si care te inteleg si care sa-si dea sufletul si tot ce au la locul in care muncesc. Pentru a pastra coerenta in restaurante, trebuie aplicate anumite norme care sa creeze o standardizare a tot. Un mod de a face asta este prin schimbul de informatii cu alte grupuri de restaurante cu dimensiuni similare.

Local si durabil nu inseamna intotdeauna si practic.

A aduce ferma in farfurie, cum se spune, nu este intotdeauna posibil, recunosc bucatarii, explicand ca exista un echilibru intre a alege alimente de calitate superioara de cele pe care clientul le percepe a fi rezonabile ca si pret. Exista un echilibru intre furnizarea celui mai bun produs si a ramane in afaceri, ca si restaurant.

Secretul consta, din nou, in echilibru. Si nu uitati: servirea este totul, iar succesul in aceasta afacere consta in faptul de a face oamenii fericiti.